Wpisy partnerskie

Wpisy partnerskie to rodzaj wpisów, które publikuje się w danym miejscu na konkretnej stronie internetowej w celu wygenerowania przychodów poprzez kierowanie ruchu na stronę internetową zainteresowanej firmy. Tworzenie wartościowych artykułów sponsorowanych to jedno, ale publikacja ich w dobrze prosperującym serwisie zewnętrznym z linkiem zwrotnym do Twojej strony www to kolejne korzystne działanie pod względem SEO.

Artykuły sponsorowane – czym są?

Artykuły sponsorowane to rodzaj reklamy, która jest publikowana w tym przypadku na stronie internetowej. Są one zazwyczaj pisane przez firmę, która je sponsoruje, a często są one przebrane za artykuł na temat, który jest związany z produktem. Artykuł sponsorowany jest dodatkowo formą reklamy swojego nazwiska lub contentu, który chce się przekazać innym.

Co powinien zawierać artykuł sponsorowany?

Artykuł sponsorowany powinien zawierać informacje o produkcie lub usłudze, która jest oferowana. Powinien również zawierać wezwanie do działania dla czytelnika, takie jak zapisanie się na próbę produktu lub usługi. Artykuł partnerski to idealny marketing dla danej firmy. Dzięki artykułom sponsorowanym możesz przekazywać wartościowe treści do grupy docelowej oraz wpłynąć na pozytywny wizerunek firmy w sieci. Artykuły eksperckie to skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki i zdobycie potencjalnych klientów. Dobry wpis gościnny powinien składać się z przyciągającego contentu czyli inaczej treści, fraz kluczowych oraz odpowiednio przygotowanych linków prowadzących do konkretnej witryny.

Rodzaje artykułów sponsorowanych

Artykuły sponsorowane to treści, które są opłacane przez sponsora. Sponsorem jest zazwyczaj firma lub organizacja, która chce wypromować swój produkt lub usługę, a artykuł jest pisany przez autora, któremu zlecono jego napisanie. Mamy do czynienia z następującymi wpisami partnerskimi: artykuły eksperckie, artykuły reklamowe oraz artykuły nawiązujące. Artykuły eksperckie dotyczą głównie treści wysokiej jakości, które są potwierdzone różnymi badaniami. Najczęściej spotyka się na eksperckich blogach lub po prostu branżowych portalach. Artykuły nawiązujące zaś mają charakter bardziej swobodny. Delikatne nawiązanie do danej marki dokonane w odpowiednim kontekście jest sukcesem tego typu reklamy. Zbyt nachalna jej forma mogłaby zniechęcić potencjalną grupę odbiorców. Na koniec zostały artykuły reklamowe czyli bezpośrednie promowanie danej usługi czy produktu. Treść takiego artykułu reklamowego zawiera link kierujący na witrynę internetową.

świece w domu

Świece w domu – czy szkodzą?

Świece w domu cieszą się ogromną popularnością. Dzięki nim można stworzyć w mieszkaniu niepowtarzalny klimat. Szeroki wybór zapachów sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Czytaj więcej »